123268
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Pierwsza na polskim rynku książka przedstawiająca całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Komisje Europejską. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki. Uwaga: z dniem 24.09.2010 r. majątkowe prawa autorskie do publikacji przejęła Oficyna Wydawnicza Łośgraf.
Status dostępności:
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, nauk politycznych, kulturoznawstwa i socjologii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej