Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Bieluk Jerzy
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Chajda Michał
(1)
Doliwa Adam
(1)
Długoszewska-Kruk Iwona
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Horosz Piotr
(1)
Jasińska Katarzyna (prawnik)
(1)
Kapusta Piotr (prawo)
(1)
Konert Anna
(1)
Kowalczyk Aneta
(1)
Kozieł Grzegorz (prawnik)
(1)
Kubiak-Cyrul Agnieszka
(1)
Lemkin Jason (1969- )
(1)
Lubomska-Kalisz Jolanta
(1)
Machnikowska Anna
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Mysiak Piotr
(1)
Mądel Mateusz
(1)
Polański Przemysław
(1)
Porada-Rachoń Małgorzata
(1)
Regan Justyna
(1)
Ross Aaron (1971- )
(1)
Rzewuska Magdalena
(1)
Rzewuski Maciej
(1)
Salamonowicz Marek
(1)
Sobieska Maria
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Solarski Szymon
(1)
Surmacz Anna Owidia
(1)
Szanciło Tomasz
(1)
Szczerbowski Jakub J. (1982- )
(1)
Szpyt Kamil
(1)
Trybka Wiktor
(1)
Uliasz Roman
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wenda Weronika
(1)
Wolak Grzegorz (1975- )
(1)
Wrzecionek Rafał
(1)
Zacharzewski Konrad (prawo)
(1)
Załucki Mariusz
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Świrgoń-Skok Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(9417)
6-8 lat
(5853)
0-5 lat
(4630)
9-13 lat
(3569)
Młodzież
(1990)
Przedsiębiorcy
(5)
14-17 lat
(1324)
Dorośli
(1214)
Rodzice
(185)
Szkoły podstawowe
(156)
Szkoły średnie
(107)
18+
(105)
Szkoły wyższe
(69)
Nauczyciele
(44)
Szkoły ponadgimnazjalne
(35)
Gimnazja
(26)
Logopedzi
(26)
Przedszkola
(22)
Pedagodzy
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(11)
Licea
(11)
Studenci
(11)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 1.
(10)
Lekarze
(10)
Klasa 2.
(9)
Klasa 3.
(9)
Prawnicy
(9)
Psycholodzy
(9)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(8)
Klasa 8.
(8)
Psychoterapeuci
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
2+
(6)
3+
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(6)
Kobieta
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Pedagodzy specjalni
(6)
6-9 lat
(5)
Dziewczęta
(5)
Klasa 4.
(5)
Klasa 5.
(5)
Nastolatki
(5)
Poziom średniozaawansowany
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Technikum
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Klasa 6.
(4)
Klasa maturalna
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom rozszerzony
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Sędziowie
(4)
klasa 2
(4)
Żeglarze
(4)
3+miesiące
(3)
6 lat
(3)
8-13 lat
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chłopcy
(3)
Cukrzycy
(3)
Grupa wiekowa
(3)
Klasa 7.
(3)
Księgowi
(3)
Literatura polska
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Niemowlęta
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Programiści
(3)
Proza
(3)
Radcy prawni
(3)
Terapeuci
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
0-5
(2)
6-8 lat
(2)
Adwokaci
(2)
Alergolodzy
(2)
Aplikanci
(2)
Architekci krajobrazu
(2)
Bibliotekarze
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Chorzy na nowotwory
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dzieci i młodzież
(2)
Ekonomiści
(2)
Farmaceuci
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa Dorośli
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 3
(2)
Temat
Branding (marketing)
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo pracy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Zysk
(1)
Świadectwa pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(3)
Komentarz do ustawy
(1)
Podręcznik
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 34 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarze Kompaktowe)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 Cz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej