Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Czytelnia
(19)
Autor
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Doroba Anita
(1)
Failla Don
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książkiewicz Dorota
(1)
Lawley Brian
(1)
Lemkin Jason (1969- )
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Lis Anna (ekonomia)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Maurer Robert
(1)
McIver Meredith
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Misztal Anna
(1)
Moneta Michał
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak Marta
(1)
Ross Aaron (1971- )
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schure Pamela
(1)
Sinek Simon
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wirkus Marek
(1)
Więcek Jan
(1)
Wróbel Piotr (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(8)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Logistyka
(3)
Sukces
(3)
Branding (marketing)
(2)
Globalizacja
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nowy produkt
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Branża TSL
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Copywriting
(1)
E-mail marketing
(1)
Grywalizacja
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Kaizen
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Praca zdalna
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Spedycja
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telepraca
(1)
Transport
(1)
Trump, Donald (1946- )
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wiarygodność
(1)
Wieś
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zaufanie
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1341)
Edukacja i pedagogika
(1047)
Medycyna i zdrowie
(527)
Biologia
(524)
Literaturoznawstwo
(367)
Zarządzanie i marketing
(26)
Socjologia i społeczeństwo
(324)
Kultura i sztuka
(320)
Podróże i turystyka
(311)
Psychologia
(288)
Kulinaria
(272)
Religia i duchowość
(224)
Hobby i czas wolny
(206)
Geografia i nauki o Ziemi
(193)
Kultura fizyczna i sport
(158)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(158)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(152)
Etnologia i antropologia kulturowa
(143)
Rozwój osobisty
(135)
Językoznawstwo
(124)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(123)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(117)
Fizyka i astronomia
(103)
Ochrona środowiska
(98)
Styl życia, moda i uroda
(98)
Architektura i budownictwo
(96)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(91)
Inżynieria i technika
(82)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(79)
Filozofia i etyka
(68)
Nauka i badania
(68)
Rolnictwo i leśnictwo
(59)
Dom i ogród
(53)
Transport i logistyka
(50)
Informatyka i technologie informacyjne
(42)
Matematyka
(38)
Chemia
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(26)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Archeologia
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(18)
Zoologia
(9)
Geografia
(3)
Nauka
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Astronomia
(2)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Literaturoznawstw
(2)
Muzyka
(2)
Reportaż
(2)
Zabawy i gry
(2)
Afrodyzjaki
(1)
Autobiografia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Botanika
(1)
Budowa i eksploatacja maszyn
(1)
Etnografia
(1)
Ezoteryka,parapsychologia,zjawiska paranormalne
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria, technika, budownictwo
(1)
Książka dla najmłodszych
(1)
Leśnictwo
(1)
Media
(1)
Medycyna
(1)
Polityka
(1)
Prawo w instytucjach kultury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i Leśnictwo
(1)
Rośliny
(1)
Sokół Środa Wielkopolska
(1)
Technika
(1)
Urbanistyka
(1)
Wynalazki
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Recenzowane opracowanie należy ocenić jako niezwy­kle potrzebne, prezentujące ewolucję poglądów i rozwią­zań prawno-administracyjnych. Kompleksowe ujęcie bez wątpienia ma charakter nowatorski, opiera się na bardzo dobrej znajomości literatury, realizowanych projektów ba­dawczych oraz procedury wykonawstwa i wdrażania do­kumentów planistycznych. Autorka od wielu lat specjalizuje się przede wszystkim w problematyce środowiskowej i pla­nistycznej z punktu widzenia rozwoju obszarów wiejskich, które stanowią w sensie przestrzennym dominującą część terytorium naszego państwa. Potencjalnych „Odbiorców” recenzowanego opracowa­nia można zdefiniować bardzo szeroko: naukowe środowi­ska przyrodników i planistów, praktycy w zakresie plano­wania przestrzennego i zarządzania rozwojem – zarówno wykonawcy opracowań, jak i realizatorzy w jednostkach samorządu terytorialnego oraz oczywiście studenci kie­runków przyrodniczych i planistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 50 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Cz. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozważania i analizy oparto na najbardziej aktualnej, krajowej i zagranicznej, literaturze z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i logistyki oraz najnowszych badaniach empirycznych przeprowadzonych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów. Prezentowane w pracy autorskie wyniki badań empirycznych istotnie powiększają wiedzę o zarządzaniu procesami logistycznymi we współczesnych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych w kontekście kształtowania wyników ekonomicznych i rynkowych przedsiębiorstwa przed pandemią COVID-19 i w pierwszych miesiącach pandemii. [ateneum.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
Monografia podejmuje temat istoty i roli zaufania w funkcjonowaniu współczesnej organizacji.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wydanie II zmienione i poszerzone, (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 605 stron : ilustracje, 24 cm.
Książka zawiera teoretyczne rozważania i praktyczne wskazówki z zakresu koordynacji procesów w przedsiębiorstwach, których domeną są procesy wytwarzania i dystrybucji produktów. Stanowi efekt zebrania i opracowania wykładów autora na kierunkach logistycznych.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Dorota Książkiewicz jest pracownikiem Katedry Polityki Transportowej i Integracji Gospodarczej Uniwersytetu Gdańskiego. Jako wykładowca i tutor akademicki zajmuje się analizą mechanizmów funkcjonowania współczesnej globalnej gospodarki i łańcuchów dostaw, wraz z ich zakłóceniami i zagrożeniami dla ich bezpieczeństwa i skuteczności. Jej szczególnym obszarem zainteresowań naukowych jest rozwój technologii w globalnym handlu, transporcie i logistyce: cyfryzacja procesów biznesowych, zastosowania Internetu rzeczy, analizy BIG DATA, automatyzacja i robotyzacja, zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia się maszyn w procesach gospodarczych. Drugim obszarem badań są aspekty zarządzania ryzykiem w łańcuchach dostaw, m.in.: wojny handlowe, piractwo, terroryzm oraz wpływ tych zjawisk na funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Trzecim obszarem zainteresowań naukowych są technologie i nowe rozwiązania organizacyjne w dążeniu do gospodarki zeroemisyjnej i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw, szczególnie w obszarze transportu i logistyki.[wydawnictwo.ug.edu.p].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Cz. (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno poprawę zarządzania kadrami, jak i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa poprzez optymalizację kosztów. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej