Branding (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Grzechynka Agnieszka
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Powieść polska
(2485)
Bajka
(2461)
Romans
(2358)
Powieść amerykańska
(2082)
Kobieta
(2008)
Branding (marketing)
(-)
Przyjaźń
(1516)
Rodzina
(1393)
Powieść obyczajowa
(1190)
Miłość
(1189)
Zwierzęta
(1169)
Tajemnica
(1150)
Literatura polska
(899)
Powieść angielska
(863)
Relacje międzyludzkie
(837)
Śledztwo i dochodzenie
(746)
Bajka dla najmłodszych
(695)
Poezja polska
(639)
Rodzeństwo
(624)
Polska
(623)
Nastolatki
(610)
Zabójstwo
(587)
Uczucia
(574)
Dzieci
(565)
Literatura dziecięca polska
(563)
Dziewczęta
(554)
Magia
(543)
Powieść
(526)
Opowiadanie dziecięce polskie
(512)
Podręczniki akademickie
(512)
Psy
(480)
Boże Narodzenie
(469)
Literatura młodzieżowa
(452)
II wojna światowa (1939-1945)
(443)
Koty
(412)
Policjanci
(410)
Historia
(409)
Opowiadania
(392)
Trudne sytuacje życiowe
(392)
Sekrety rodzinne
(389)
Małżeństwo
(376)
Relacja romantyczna
(370)
Uczniowie
(369)
Ludzie a zwierzęta
(359)
Osoby zaginione
(336)
Wybory życiowe
(330)
Historia Polski
(327)
Pamiętniki polskie
(326)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(320)
Życie codzienne
(319)
Wielkopolska
(318)
Powieść przygodowa
(312)
Powieść francuska
(311)
Dramat
(308)
Przepisy kulinarne
(307)
Komiks
(302)
Bajki dla najmłodszych
(301)
Podróże
(300)
Powieść niemiecka
(300)
Powieść dla młodzieży
(289)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(284)
Matki i córki
(273)
Powieść sensacyjna
(270)
Wakacje
(269)
Żydzi
(266)
Przestępczość zorganizowana
(263)
Dziadkowie i wnuki
(260)
Chłopcy
(259)
Książki mówione
(253)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(249)
Poezja
(246)
Język polski
(245)
Powieść historyczna
(243)
Biografie
(241)
Uprowadzenie
(240)
Przyroda
(238)
Bajki
(234)
Dziennikarze
(234)
Filozofia
(230)
Zakochanie
(230)
Las
(225)
Prywatni detektywi
(223)
Powieść rosyjska
(220)
Poradniki
(212)
Arystokracja
(210)
Dziecko
(210)
Bajka dla dzieci
(204)
Śmierć
(204)
Władcy
(200)
Marzenia
(198)
Opowiadanie
(195)
Samotność
(192)
Zemsta
(191)
Poszukiwania zaginionych
(190)
Pisarze polscy
(189)
Psychologia
(184)
Seryjni zabójcy
(184)
Dokumenty dźwiękowe
(183)
Opieka nad zwierzętami
(180)
Dinozaury
(179)
Ptaki
(179)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej