Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(12)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Czytelnia
(19)
Autor
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Doroba Anita
(1)
Failla Don
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książkiewicz Dorota
(1)
Lawley Brian
(1)
Lemkin Jason (1969- )
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Lis Anna (ekonomia)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Maurer Robert
(1)
McIver Meredith
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Misztal Anna
(1)
Moneta Michał
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak Marta
(1)
Ross Aaron (1971- )
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schure Pamela
(1)
Sinek Simon
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wirkus Marek
(1)
Więcek Jan
(1)
Wróbel Piotr (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Logistyka
(3)
Sukces
(3)
Branding (marketing)
(2)
Globalizacja
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nowy produkt
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Branża TSL
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Copywriting
(1)
E-mail marketing
(1)
Grywalizacja
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Kaizen
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Praca zdalna
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Spedycja
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telepraca
(1)
Transport
(1)
Trump, Donald (1946- )
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wiarygodność
(1)
Wieś
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zaufanie
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1346)
Edukacja i pedagogika
(1049)
Medycyna i zdrowie
(527)
Biologia
(525)
Literaturoznawstwo
(368)
Zarządzanie i marketing
(26)
Socjologia i społeczeństwo
(324)
Kultura i sztuka
(320)
Podróże i turystyka
(312)
Psychologia
(288)
Kulinaria
(272)
Religia i duchowość
(224)
Hobby i czas wolny
(219)
Geografia i nauki o Ziemi
(194)
Kultura fizyczna i sport
(158)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(158)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(154)
Etnologia i antropologia kulturowa
(143)
Rozwój osobisty
(135)
Językoznawstwo
(124)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(123)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(117)
Fizyka i astronomia
(103)
Ochrona środowiska
(98)
Styl życia, moda i uroda
(98)
Architektura i budownictwo
(96)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(91)
Inżynieria i technika
(82)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(80)
Filozofia i etyka
(68)
Nauka i badania
(68)
Rolnictwo i leśnictwo
(60)
Dom i ogród
(53)
Transport i logistyka
(50)
Informatyka i technologie informacyjne
(42)
Matematyka
(38)
Chemia
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(26)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Archeologia
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(18)
Zoologia
(9)
Geografia
(3)
Nauka
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Astronomia
(2)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Literaturoznawstw
(2)
Muzyka
(2)
Reportaż
(2)
Zabawy i gry
(2)
Afrodyzjaki
(1)
Autobiografia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Botanika
(1)
Budowa i eksploatacja maszyn
(1)
Etnografia
(1)
Ezoteryka,parapsychologia,zjawiska paranormalne
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria, technika, budownictwo
(1)
Książka dla najmłodszych
(1)
Leśnictwo
(1)
Media
(1)
Medycyna
(1)
Polityka
(1)
Prawo w instytucjach kultury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i Leśnictwo
(1)
Rośliny
(1)
Sokół Środa Wielkopolska
(1)
Technika
(1)
Urbanistyka
(1)
Wynalazki
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport jako biznes w czasach globalizacji / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 208 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną niezwykle różnorodną i wielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany, wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych. Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe różnego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują zarówno cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on też uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych.
Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych oraz internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 796/799 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Ucz się od mistrza, a będziesz mieć świat u stóp! Kto powiedział, że cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem? Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki, ale w gruncie rzeczy możesz osiągnąć niemal wszystko! Kluczem do sukcesu - Twojego i wszystkich innych ludzi - jest edukacja! Badania i wiedza, eksperymentowanie i doświadczanie: to wszystko stoi za sukcesem Donalda Trumpa. To dzięki nim ten ekscentryczny miliarder odnosi sukcesy we wszystkim, czego się dotknie. To nie magia - to twarde dane, chłodne analizy, podstawowe zasady relacji biznesowych i społecznych. W tej książce Donald Trump pokazuje nam, skąd sam czerpie wiedzę i jak wykorzystuje ją na co dzień. Dzieli się swoimi przemyśleniami, odpowiada na pytania zadawane mu na blogu i daje wskazówki swoim ewentualnym naśladowcom. Jeśli chcesz wspiąć się na sam szczyt ekonomicznej (lub społecznej) piramidy, jeśli nie boisz się wyzwań i ciężkiej pracy, jesteś głodny sukcesu i gotów na wiele wyrzeczeń, sprawdź, jak może Ci w tym pomóc Donald Trump. Zobacz, co naprawdę napędza świat biznesu, jak nakreślić skuteczny plan działania i nieustępliwie walczyć o swoje. Odkryj w sobie pasję i pozytywną motywację, stale poszerzaj horyzonty i nikomu nie daj się zastraszyć ani zepchnąć z obranej drogi. A przede wszystkim rób to, co Ci sprawia przyjemność, co stanowi Twoją prawdziwą pasję, co budzi w Tobie dreszcz podniecenia. Podążaj za wskazówkami nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych, a świat stanie przed Tobą otworem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. www.ksiegarnia-marki.pl/Planowanie-i-rozwoj-nowych-produktow-wyd-2-CeDeWu-p713974
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdalna praca i będąca jej częścią telepraca jest formą organizacji pracy intelektualnej, która narodziła się około pięćdziesięciu lat temu. Pomimo wielu optymistycznych prognoz tempo popularyzacji tej formy organizacji pracy było wolne. Dopiero pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku, stała się punktem przełomowym w popularyzacji tej formy pracy. Wdrożenie zdalnej pracy jest możliwe dzięki technologii teleinformatycznej. Jednak, aby praca przebiegała sprawnie i efektywnie, oprócz technologii niezbędna jest również odpowiednia kultura organizacji, procesy komunikacyjne i mechanizmy koordynacji zdalnych pracowników. Autor książki spróbował odpowiedzieć na pytanie, jak można wykorzystywać technologię teleinformatyczną i rozwiązania organizacyjne do skuteczniejszego zarządzania zdalnymi pracownikami: telepracownikami i członkami wirtualnych zespołów. Zakres monografii obejmuje telepracę i funkcjonowanie wirtualnych zespołów, które wspólnie składają się na zjawisko zdalnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 Cz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej