Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(9)
Czytelnia
(13)
Jarosławiec
(1)
Autor
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Bartosik Marek
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Grabarczyk Beata (1971- )
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kamińska-Korolczuk Katarzyna
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
(1)
Lis Tomasz (1966- )
(1)
Lisiecka Anna
(1)
Litorowicz-Siegert Agnieszka
(1)
Makowski Michał
(1)
Morawiecki Jędrzej (1977- )
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Młynarska Agata (1965- )
(1)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Orzeł Barbara
(1)
Pazdej Mateusz
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Piwowarska Anna (copywrighting)
(1)
Pol Zuzanna
(1)
Rutka Michalina (1977- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Stachowiak Łukasz
(1)
Stasiewicz Stanisław
(1)
Stępa Elżbieta Aurelia
(1)
Szaranowicz Włodzimierz (1949- )
(1)
Szaranowicz-Kusz Marta
(1)
Szymańska Agnieszka (politolog)
(1)
Urbaniak Paweł (filolog)
(1)
Wachowicz Ewa (1970- )
(1)
Wróblewski Michał (1985- )
(1)
Zaremba Łukasz (1983- )
(1)
Zatora Anna (1990- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Media społecznościowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Antropologia mediów
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Epidemie
(1)
Ewolucja mediów
(1)
Facebook
(1)
Fotografie
(1)
Gatunki medialne
(1)
Globalizacja
(1)
Internet
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kaczyński, Bogusław (1942-2016)
(1)
Kariera
(1)
Komparatystyka
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna DBN
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkursy piękności
(1)
Kontrola społeczna (socjologia)
(1)
Krytycy muzyczni
(1)
Kryzys
(1)
Kształcenie
(1)
Lis, Tomasz (1966- )
(1)
Lista przebojów
(1)
Ludzie kultury
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Media masowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa nienawiści DBN
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Młynarska, Agata (1965- )
(1)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Opinia publiczna
(1)
Osobowości telewizyjne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pismo
(1)
Pluralizm mediów
(1)
Podróże
(1)
Polityka informacyjna
(1)
Polityka medialna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezenterzy telewizyjni
(1)
Producenci telewizyjni
(1)
Program Trzeci Polskiego Radia
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc
(1)
Przestępczość
(1)
Reality show
(1)
Regiony miejsko-wiejskie
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzaje i gatunki literackie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Start-up
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Tematy i motywy
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wachowicz, Ewa (1970- )
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900 DBN
(1)
1901-2000 DBN
(1)
1939-1945
(1)
2001- DBN
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Niemcy
(2)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(4)
Biografia
(3)
Wywiad rzeka
(2)
Autobiografia
(1)
Broszura
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa DBN
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1341)
Edukacja i pedagogika
(1047)
Medycyna i zdrowie
(527)
Biologia
(524)
Literaturoznawstwo
(367)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(324)
Kultura i sztuka
(320)
Podróże i turystyka
(311)
Psychologia
(288)
Kulinaria
(272)
Religia i duchowość
(224)
Hobby i czas wolny
(206)
Geografia i nauki o Ziemi
(193)
Kultura fizyczna i sport
(158)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(158)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(152)
Etnologia i antropologia kulturowa
(143)
Rozwój osobisty
(135)
Językoznawstwo
(124)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(123)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(117)
Fizyka i astronomia
(103)
Ochrona środowiska
(98)
Styl życia, moda i uroda
(98)
Architektura i budownictwo
(96)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(91)
Inżynieria i technika
(82)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(79)
Filozofia i etyka
(68)
Nauka i badania
(68)
Rolnictwo i leśnictwo
(59)
Dom i ogród
(53)
Transport i logistyka
(50)
Informatyka i technologie informacyjne
(42)
Matematyka
(38)
Chemia
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(26)
Zarządzanie i marketing
(26)
Archeologia
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(18)
Zoologia
(9)
Geografia
(3)
Nauka
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Astronomia
(2)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Literaturoznawstw
(2)
Muzyka
(2)
Reportaż
(2)
Zabawy i gry
(2)
Afrodyzjaki
(1)
Autobiografia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Botanika
(1)
Budowa i eksploatacja maszyn
(1)
Etnografia
(1)
Ezoteryka,parapsychologia,zjawiska paranormalne
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria, technika, budownictwo
(1)
Książka dla najmłodszych
(1)
Leśnictwo
(1)
Media
(1)
Medycyna
(1)
Polityka
(1)
Prawo w instytucjach kultury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i Leśnictwo
(1)
Rośliny
(1)
Sokół Środa Wielkopolska
(1)
Technika
(1)
Urbanistyka
(1)
Wynalazki
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysłane gołębiem lub ... wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi - będącymi w sasiednim pomiwszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie - od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynujaca, zabawna i pełna przypadków, dzieki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebraliście naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakujcie do kapsuły czasu i ruszajcie z nami w tę szaloną podróż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracowanie spójnej polityki informacyjnej państwa oraz powiązanej z nią polityki medialnej – prowadzonych w atmosferze zaufania, wolnych od manipulacji i zastępowania rzetelnych informacji fake newsami, których rozpowszechnianie prowadzi do destabilizacji międzynarodowego ładu – staje się strategicznym zadaniem dla współczesnych państw. Monografia składa się z analiz wykazujących zależności między polityką a mediami w dobie kryzysu zaufania oraz studiów przypadków opisujących politykę informacyjną mocarstw: USA, RFN, Brazylii i ChRL przed i w czasie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. Tłem prowadzonych badań jest szeroki ogląd społeczno-polityczny z uwzględnieniem analizy systemów politycznych, partyjnych i medialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 35 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomasz Lis na żywo / rozmawia Beata Grabarczyk. - Warszawa : Tomasz Lis Wydawnictwo, 2023. - 326, [1] strona, [16] stron tablic : fotografie, portrety ; 25 cm.
Nadszedł już czas, by pewne rzeczy odkłamać. Kłamstwa nie mogą, a w każdym razie nie powinny zwyciężać. Stąd pomysł tej książki. Mówię w niej o wydarzeniach dla mnie ważnych i o sprawach dla mnie najważniejszych" - mówi Tomasz Lis. Audiatur et altera pars - wysłuchaj i drugiej strony. Ta zasada prawa rzymskiego raczej nie obowiązuje w sądach społecznych. A Lis był sądzony wielokrotnie, wyroki zapadały bez wysłuchania jego racji, więc gdy dostałam szansę poznania jego wersji, skorzystałam z niej bez wahania. A przy okazji dowiedziałam się kto i jakie stanowisko rządowe mu proponował, dlaczego zatrudnił dwóch matematyków i co powiedział, gdy po kolejnym udarze lekarze pytali, jak się nazywa. Teraz można sądzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Kamera go kochała, wprost przechodził na drugą stronę ekranu. Mówił, że interesuje go tylko wielka widownia i gromadził milionową widownię. Także wtedy, kiedy po udarze mówił wolniej, wielbiciele go nie opuścili. O celu swojej pracy pisał: "Moim pragnieniem jest oczarować jak najszersze rzesze ludzi potęgą sztuki. Pokazać, że życie człowieka, który poddaje się sztuce, może być piękniejsze, wartościowsze, że w tym smutnym świecie, który niesie tyle rozczarowań, klęsk, trosk, smutków i łez - sztuka może człowiekowi pomóc." To książka, która przynajmniej częściowo ukazuje złożony mechanizm, dzięki któremu ambitny chłopiec z prowincji staje się gwiazdą i wielką osobowością naszej kultury. Autorka pisze o tym barwnie, ale obiektywnie. Nie stawia pomnika, ale docenia zasługi Bogusława Kaczyńskiego. A wie tym więcej, że przez lata przyjaźniła się z bohaterem tej fascynującej książki. Bogusław Kaczyński był wybitną osobowością. Nie tylko telewizyjną. Jego głęboka wiedza muzyczna, elegancja, prezencja, elokwencja i świetna dykcja sprawiły, że cieszył się ogromną popularnością i uznaniem nie tylko melomanów. Był wielką gwiazdą promującą i popularyzującą muzykę w szczególności operową i operetkową. Sławnym został, a czy bogatym dowiemy się właśnie z tej opowieści o życiu i działalności tego zjawiskowego prezentera telewizyjnego i popularyzatora muzyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jarosławiec
Brak informacji o dostępności: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Praca omawia praktyczne zastosowanie komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w szczególności skuteczność jej wpływu na odbiorców. Książka przeznaczona dla studentów merketingu, komunikacji społecznej i psychologii oraz praktyków reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moja wizja : Agata Młynarska /rozmawia Agnieszka Litorowicz-Siegert. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, copyright 2017. - 427, [4] strony : fotografie ; 22 cm.
To wyjątkowa książka, wywiad rzeka, w którym Agata odkrywa rąbek tajemnicy ze swojej kariery. Agata - pięćdziesięciolatka, matka, babcia, odpowiedzialny menadżer, lecz gdy urodził się pierwszy wnuk - Agata wskoczyła w sukienkę przed kolano w swoim pięknym stylu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 Cz. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
DyrdyMarki czyli Ja już nic nie muszę [Dokument dźwiękowy] / Marek Niedźwiecki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2020. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 47 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Marek Niedźwiecki, jeden z najpopularniejszych dziennikarzy muzycznych i być może najwspanialszy głos w historii Polskiego Radia, zaprasza do siebie. Do obejrzenia kolekcji 15 tysięcy płyt, do wysłuchania prywatnej listy płyt wszech czasów, do podróży po ulubionych miejscach na świecie. Przyzna się do sportowych osiągnięć w jeździe (prawie) figurowej. Ugości nas swoimi popisowymi daniami (legendarne mielone!), a potem na stół wjedzie butelka australijskiego shiraza oraz piwo z mango i zaczną się opowieści bardziej muzyczne. Pan Marek od listy zdradzi, jak czekał w apartamencie paryskiego hotelu Ritz na Madonnę i jak uratował przyjęcie Lionela Richiego. Opowie o swoich wpadkach, momentach absolutnego szczęścia, paraliżującym strachu przed wychodzeniem na estradę i o tym jak zwędził papierosy żonie Davida Bowiego...
To będzie wspaniała uczta. I piękna podróż. Momentami wzruszająca, pełna anegdot, niecodziennych historii i pięknych wspomnień, których przez dziesiątki lat byliśmy świadkami i słuchaczami. I która, mimo starań złych ludzi, trwa nadal...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (CD) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Youtuber : like & subscribe / [tekst: Angelika Ogrocka]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon Sp. z o.o., 2019. - 47, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3646.)
Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką, kreacją programów komputerowych oraz szeroko pojętym nowomedialnym biznesem. Opisuje najważniejsze pojęcia związane z aplikacjami mobilnymi: algorytmem, interfejsem, personalizacją oraz kreacją nowych zachowań komunikacyjnych. Autorka rozpoczyna swoje rozważania przywołaniem najważniejszych pojęć dotyczących programu komputerowego oraz prezentacji jego historii. Ważną część monografii zajmują refleksje nad kulturowymi aspektami programowania - pojęciem algorytmu oraz recepcją języków programowania w świetle hipotezy Sapira-Whorfa. W kolejnych rozdziałach analizie poddano kwestie interfejsu (cross-platformowości, tzw. "strategii trzech ekranów"), konsumpcji nowych mediów mobilnych, gier komputerowych (problem przejścia od konsoli do kanału mobilnego) oraz zagadnienie personalizacji i kastomizacji doświadczenia użytkownika. W ostatniej części książki zaprezentowano nowe zachowania komunikacyjne, które powstały w związku z wprowadzeniem aplikacji do różnych dziedzin życia (e-czytelnictwo, inteligentne domy). Podjęte w monografii problemy kierują dyskurs w stronę zmian w kulturowej percepcji aplikacji mobilnych, transformacji pojęć oraz możliwych kierunków zapośredniczonych przez nie przemian. [ateneum.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności. [ateneum.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbrodnie okrutne, z nagłego porywu lub przypadkowe, sąsiedzkie. Młotkiem, pilnikiem, drutem. Na polskiej wsi, pod lasem, w opłotkach. Takie właśnie przypadki „kolekcjonuje” młoda blogerka, sama będąca mieszkanką małej miejscowości. Dociera do policyjnych akt i prasowych doniesień, zamieszcza na blogu suche dane, opisy zdarzeń, fotografie miejsc, ofiar i oprawców. I wyobraża sobie, że te zbrodnie mogłyby się zdarzyć na jej ulicy. Książka „Kolekcjonerka zbrodni” jest o niej – blogerce, o jej szczególnej kolekcjonerskiej pasji, o kryminalnych historiach Polski B i ich podłożu – alkoholizmie, przemocy domowej, sąsiedzkiej zawiści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków - kierownik Zakładu Etyki UW, redaktor naczelny czasopisma "Etyka" Wiele dotychczas napisano o sztuce miłości, niewiele natomiast o sztuce nienawiści. Oczywiście zawsze można zadać pytanie, czy to jest sztuka. Hejterstwo bowiem zalewa nas zewsząd i każe myśleć raczej o miernocie, aniżeli o elitarności sztuki. Monografia młodych adeptów nauki jest świeżym spojrzeniem na nowe zjawisko kulturowe. Prof. dr hab. Jarosław Płuciennik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej