Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
nieokreślona
(19)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(45)
Czytelnia
(28)
Starkówiec Piątkowski
(3)
Słupia Wielka
(2)
Jarosławiec
(2)
Pławce
(2)
Autor
Kotler Philip
(7)
Mruk Henryk
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kall Jacek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Wiśniewski Andrzej
(3)
Jerzyk Ewa
(2)
Kramer Teodor
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Musiałkiewicz Jacek
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Studziński Adam
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baker Michael John
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarski Lech
(1)
Bieliczyńska Hanka
(1)
Blythe Jim
(1)
Brady Regina
(1)
Burk-Wood Marian
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Canwell Diane
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czuba Michał
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Datko Marek
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Forrest Edward
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Garbarsk Lechosław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawron Ewa
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Grabarski Lechosław
(1)
Gumola Piotr
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hutt Michael D
(1)
Hyken Shep
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalench John
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lawley Brian
(1)
Lee Nancy
(1)
Loska Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Maul Lyle R
(1)
Mayfield Dianne Craig
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Pepels Werner (1952- )
(1)
Piwowarska Anna (copywrighting)
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Schure Pamela
(1)
Silk Alvin J
(1)
Siskind Barry
(1)
Speh Thomas W
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Steckler Brunhilde (1952- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Szafrańska Marta
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Thomas M. J
(1)
Tracy Brian
(1)
Trias de Bes Fernando
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść polska
(2485)
Bajka
(2461)
Romans
(2358)
Powieść amerykańska
(2082)
Kobieta
(2025)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(1522)
Rodzina
(1400)
Miłość
(1199)
Powieść obyczajowa
(1190)
Zwierzęta
(1171)
Tajemnica
(1154)
Literatura polska
(900)
Powieść angielska
(863)
Relacje międzyludzkie
(846)
Śledztwo i dochodzenie
(747)
Bajka dla najmłodszych
(695)
Poezja polska
(639)
Rodzeństwo
(628)
Polska
(623)
Nastolatki
(610)
Zabójstwo
(591)
Uczucia
(580)
Dzieci
(565)
Literatura dziecięca polska
(563)
Dziewczęta
(555)
Magia
(543)
Powieść
(526)
Opowiadanie dziecięce polskie
(512)
Podręczniki akademickie
(512)
Psy
(483)
Boże Narodzenie
(469)
Literatura młodzieżowa
(452)
II wojna światowa (1939-1945)
(444)
Policjanci
(414)
Koty
(413)
Historia
(409)
Trudne sytuacje życiowe
(394)
Opowiadania
(392)
Sekrety rodzinne
(391)
Małżeństwo
(377)
Relacja romantyczna
(372)
Uczniowie
(372)
Ludzie a zwierzęta
(359)
Wybory życiowe
(337)
Osoby zaginione
(336)
Historia Polski
(327)
Pamiętniki polskie
(326)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(320)
Życie codzienne
(320)
Wielkopolska
(318)
Powieść przygodowa
(312)
Powieść francuska
(311)
Dramat
(308)
Przepisy kulinarne
(307)
Komiks
(302)
Podróże
(302)
Bajki dla najmłodszych
(301)
Powieść niemiecka
(300)
Powieść dla młodzieży
(289)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(284)
Matki i córki
(274)
Powieść sensacyjna
(270)
Wakacje
(270)
Żydzi
(266)
Przestępczość zorganizowana
(265)
Dziadkowie i wnuki
(261)
Chłopcy
(260)
Książki mówione
(253)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(249)
Poezja
(246)
Język polski
(245)
Powieść historyczna
(243)
Biografie
(241)
Uprowadzenie
(241)
Przyroda
(239)
Bajki
(234)
Dziennikarze
(234)
Filozofia
(230)
Zakochanie
(230)
Las
(225)
Prywatni detektywi
(223)
Powieść rosyjska
(220)
Poradniki
(212)
Arystokracja
(210)
Dziecko
(210)
Bajka dla dzieci
(204)
Śmierć
(204)
Władcy
(201)
Marzenia
(199)
Opowiadanie
(195)
Poszukiwania zaginionych
(192)
Samotność
(192)
Zemsta
(191)
Pisarze polscy
(189)
Seryjni zabójcy
(186)
Psychologia
(184)
Dokumenty dźwiękowe
(183)
Opieka nad zwierzętami
(180)
Ptaki
(180)
Dinozaury
(179)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Encyklopedia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Starkówiec Piątkowski
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie. Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy. [ateneum.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport jako biznes w czasach globalizacji / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 208 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną niezwykle różnorodną i wielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany, wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych. Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe różnego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują zarówno cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on też uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych.
Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych oraz internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 796/799 Cz. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblioteka Biznesmena. Marketing przedsiębiorcy i menedżera / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : Placet, 2000. - 356, [4] s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 Cz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Cz. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Tajniki Gospodarki Rynkowej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Słupia Wielka
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3KP (1 egz.)
Jarosławiec
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 KP (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 Cz. (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2007. - 424s. ; 22cm.
(Biblioteka Gazety Wyborczej ; T.3)
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej